‘Is je karakter gericht op een ander, of denk je alleen aan eigen belang? Ben je iemand die direct op de barricaden staat bij onrecht, of maakt onrecht je juist angstig en daarmee beïnvloedbaar? Welke keuzes maak jij als het erop aan komt? Je kunt voor jezelf nu denken dat je daar een beeld van hebt, maar ik denk niet dat het zo werkt. Je hebt immers nog nooit in precies diezelfde situatie gezeten…..’ Een mooie beschouwende column van invalgastcolumnist Carin de Wind-Tammens!
Carin de Wind-Tammens