Binnenkort is het alweer zover, op 27 en 28 juni vindt in Winsum de derde editie van ‘Het Hogeland loopt voor Geluk’ plaats. Nog steeds met dezelfde kartrekkers en met medewerking van Waanzinnig Winsum en het Winsummer Glazenhuis. Maar het parcours rondom de sportvelden werd vaarwel gezegd om meer richting centrum te gaan met het Boogplein als centrale plek. Een langgekoesterde wens van veel deelnemers met ongetwijfeld nog meer teams en deelnemers tot gevolg…..
Het Hogeland loopt voor Geluk