‘We werden ook nog gewezen op het hoge reüniegehalte van het toernooi, het is altijd leuk om oud-leden en oud-Bedumers terug te zien tijdens het evenement. Ook willen we het netwerkgebeuren tijdens het bedrijventoernooi nog even onder de aandacht brengen. Tijdens de wedstrijden mag het er soms fanatiek aan toe gaan, het biertje na afloop smaakt vervolgens des te lekkerder en dan komen ook vaak de verhalen los. Eigenlijk ben je gek wanneer je er niet bij bent op 19 en 20 juni. Graag tot ziens!’ Was getekend, Arjan Blokzijl en Stephan Bolhuis namens DIO Bedum!
Bedum Beach