‘Als ik heel eerlijk ben, heb ik niks met Valentijnsdag. Ik vind het maar commercieel gedoe. Maar ik hou wel van de liefde! En met de lente in aantocht, kan je daar in het dierenrijk enorm van meegenieten.’ Was getekend, boswachter Beppie van der Sluis!
Boswachter Beppie