
Het was van het zomer toen we als buurt buiten aan de picknicktafel zaten en Wim meldde dat het opnieuw tijd werd voor een nieuwe website omdat er voor de huidige versie geen veiligheidsupdates meer plaats konden vinden. En met alle cybercrime van tegenwoordig was dat een gevaarlijke ontwikkeling. Vandaag is het zover en gaat ie online…..
Nieuwe website