
‘Het ga jullie dit seizoen goed! Ik kom vast wel weer een keer kijken. Of een balletje trappen met de JO-60 veteranen. Daar is al lang geen sprake meer van oude wijn in nieuwe zakken. Maar door de rijpheid en de wetenschap van de inspanningen die verricht zijn om tot de verhuizing te komen, zal ik vast die inspanningen des te meer waarderen!’ Ook dit jaar heb ik weer de nodige artikelen voor de presentatiegids van SV Bedum mogen schrijven…..
Oude wijn in nieuwe zakken