‘Na jarenlang gevoelsmatig aan de zijlijn gestaan te hebben, is het bijzonder om te ervaren dat ik nu wel gehoord word en waardering en complimenten krijg voor wat ik doe. Dan blijkt toch dat je gevoel van eigenwaarde in de periode ervoor flink is aangetast. Waardering en complimenten krijgen is dus voor mij een leerproces maar wel iets wat mij dankbaar en blij stemt. Het zelf leren voelen, blijkt lastiger en moeilijker dan je van te voren zou denken.’ Was getekend, Riane Kuzee-Hoogeveen!
Riane Kuzee-Hoogeveen