2021 zou het jaar van de bevrijding moeten worden. Opgetogen ging ik medio juni naar Appingedam voor mijn eerste Moderna-prik. Begin juli werd vlak voor de zomervakantie de tweede erin gejenst. Mijn hunkerende aderen namen het goedje gretig op. Gevaccineerd en al ging ik de vrije wereld tegemoet. Ach, dat ‘dansen met Janssen’ was een klein smetje op de feestvreugde……
Ondernemersperikelen